Juice must have

Jaaaa! Joh! Ik was hem al even vergeten. Eerder hakte ik m wel eens door m’n salade of knabbelde ik een stukje ter frisheid der adem ;-). Maar nooit eerder deed ik het door mijn juice. Daar blijf ik vaak hangen aan mijn komkommer, courgette, wortel, biet, citroen en gember. En als ik echt de geest krijg zelfs een appel of een kiwi ;).

Gewoon omdat ik dat zo lekker vind. Greens en m’n appelcider combineren daarmee ook perfect.

Gister zag ik het ineens liggen en bedacht; ja! Even weg uit alles hetzelfde. Ga eens los ;-). (Moewhahaha).

Venkel!

Neem bovenstaande ingrediënten (en helaas met verpakte biet omdat rauw niet te vinden was en nouja ik vind t zo lekker en het kleurt zo mooi?) en voeg ook venkel toe. Oh en limoen; well I went crazy! 😉

Heer-lijk.

Een helftje is al voldoende voor een frisse start van de dag :-).

20150127-084237-31357906.jpg

20150127-084238-31358668.jpg

Wat is fijner ter ontbijt? Havermout, goji- Inca- cranberries en n sapje :-). Fijne dag!

Geef een reactie

