HAPPY NEW YEAR! =) #2015

Jaja mensen. Het is een nieuw jaar. Zomaar 365 nieuwe dagen voor ons open. Inmiddels zijn er alweer 5 bijna om, maar 361 dagen is ook voldoende ;-). Hebben jullie doelen, plannen, voornemens of een stappenplan voor 2015? Zijn er dingen die je echt wilt bereiken t komende jaar? En wat zijn de dingen die je vooral precies hetzelfde wilt blijven doen? 🙂

Mijn gedachtegang over 2015:
– mijn functioneren binnen het RID optimaliseren; meer achtergrond informatie lezen en paraat hebben, meer gebruik van to do lijstjes, voldoende tijd besteden aan samen pauze houden :), brainstormen over STER-kindjes, me volledig inzetten en me dan voldaan voelen. (+ KLIEREN MET DE KIDDOS!)
– tijd doorbrengen met heel veel lieve mensen en me daar elke keer weer bewust van zijn
– doorgaan met mn fitte leefstijl en daar lekker ook van afwijken
– kaartjes sturen naar lievelingen ver weg
– of naar lievelingen minder ver weg
– tante taferelen x3
– duimen voor 4
– bewust zijn van het moment NU, alles gebeurt HIER op dit moment
– proberen nog beter naar mijn lichaam te luisteren, stress = stress = stop = HO 😉
– CrossFitten tot de max
– vaders toejuichen op de halve marathon
– zusjes en zwagers ook
– op reis met mn liefste naar gekke culturen
– mn nieuwe zorgverzekering op zn allerbest benutten
– advies vragen/ tips inwinnen over de juiste macro’s voor het behalen van zo veel mogelijk kracht en mussssscles ;-). JA  peeps. Jullie lezen het goed. Ik weet dat er genoeg mensen rondlopen die vinden dat ik er strak uitzie (foto’s maken is een kunst snoetjes) of dat ik al sterk ben.. i wanna be strongerrrr ;-). Geen vrouwelijke hulk. Geen opgepompte praktijken. Geen PR’s vergelijkbaar met sterke crossfit chickies. Maar wel abs van staal en squatpootjes en elk kledingstuk zit prima (hmm tegenstrijdig met de squatpootjes) en zorgelozezomers.
– nieuwe recepten proberen
– doorpakken ipv bedenken en niet uitvoeren
– veel buiten zijn
– minder twijfelen, maar naar hartenklopjes luisteren
– bruiloften bijwonen ❤
– heel veel, veel te hard, lachen
– een muscle up (meer mag ook ;-))
– weekendjes weg met zusjes
– boeken lezen omdat ik dat leuk vind
– boeken lezen omdat ik leer
– meer shoppen (ha-ha! :P)
– geld besparen
– iets nieuws studeren?
– proberen te ontdekken wat ik eigenlijk verder wil? ^^ (op zoek naar je passie? ;-))
– rekken en strekken
– vaker naar de kapper
– of gewoon vaker meisje meisje spelen…. (hakken nagels jurkjes dat)
– weer samen verjaardagen vieren
– vloeiend hadstandlopen
– een simonly abonnement nemen ipv de nieuwste iphone (die oude doet t heus nog)
– fotolijstjes zelf op kunnen hangen
– een kluscursus volgen? 😉
– kattevriendjes op schoot avonden
– voldoende slapen
– voldoende vieren
– housen
– rousen
– en wakker liggen vd pret
– bergen groente eten
– andere CFboxen proberen
– zo nu en dan een HIIT tussendoor
– knuffelen
– in bad
– handelen (en denken) uit dankbaarheid
– LIEFDE (delen, strooien, vermenigvuldigen, ontvangen, weggeven, krijgen, blazen, dat)

3 comments

  1. Zo, jou dagen zijn al leuk gevuld……ik heb al besloten wat ik ga doen ennuhhhh…ik ga het doen ook…naar Brazilië, helemaal in mn uppie om eindelijk datgene te gaan doen wat ik a zo lang zo ontzettend graag wil. Me meer en meer verdieen in Yoga, mij als persoon rijker maken met meer innerlijke wijsheid en om het daarna te mogen doorgeven tijdens de Yogalessen die ik zo graag geef. Daarom ga ik mij een MAAND lang onderdompellen in ViyasaYoga (Teachers Training) om uiteindelijk na die maand vol bagage terug te reizen…waaaaanzinnig veel zin in…dusuhhh…dat dus…..

    1. WAAAH!!! NANDA!! wat ontzettend gaaf en tof dat je dat gaat doen! Heel stoer en fijn zeg 🙂 Ben heel benieuwd wat het je allemaal weer meer gaat brengen en leren en hoop er veel over te horen! waauww…. 🙂

      Weet je al wanneer je gaat? En neem je Saartje mee? (GRAPJUH! hoe is het met dat schatje?). Liefs voor jou, de man en dat kleine beestje!

      1. Ja, wat stoer van mij…ik vertrek 28 februari en kom 29 maart terug….Hier gaat alles goed, zijn gezond en gelukkig. Ik ben een gezegend mensje en raak niet uitgeteld met al die zegeningen whahahahaha…. kijk maar eens op http://www.findbalance.net, daar ga ik naar toe en ben druk aan het leren, alles in het Engels, pffff..dat vlt niet mee, maar ik Beast mij er wel doorheen whoopwhoop….. jij boert ook lekker meisje, je bent een toppertje, maar hou wel je grenzen in de gaten hoor. Je moet nog ff door met dit lijfje…..warme knuffffff van de Yogajuf

Geef een reactie

