2014

Een heel jaar. Zomaar voorbij. Soms bedenk ik me dat ik nu zeg waarvan ik vroeger zei dat oude mensen het zouden zeggen.

Uhu.

Snap je m nog?
Juist. Alsof ik oud word.

Vroeger dacht ik echter wel dat ik me heel anders zou voelen als ik dit soort dingen zou zeggen.

“De tijd lijkt steeds sneller te gaan.” 

Maar dat komt waarschijnlijk omdat je naarmate je ouder wordt, je wijzer wordt. Verstandiger, rustiger, meer eens met je zelf de wereld de kansen en mogelijkheden. Terwijl je als je ouder wordt ook meer gevaren gaat zien. EN OUD BEN IK NIET EENS! 😛 Moewhahahahaha. Al met al past er veel in een jaar;

Overheerlijk genoten, geliefd, lief gehad, verloren, verwelkomd, opgepast, uitgeprobeerd, gegaan, stilblijvenstaan, opnieuw begonnen, geknuffeld, gelachen, verscheurd, en stilletjes wat betreurd, afstand overbrugt, eenzelfde overwonnen, toch nog even niet, een poging, schema’s, structuren, avondjes die eindeloos mogen duren, nachten, feesten, burgerlijk op de bank, nieuwe mensen, oude mensen, wijze mensen, alleen. Lopen. Dwalen. Ogen dicht. Ziek zijn. Uitputten. Overwerken. Doelen behalen en heel vaak in t ootje worden genomen. Lachen om funniest home momenten, soya cappuccino’s, groenvoer en een gezonde start. Huilen om moeheid en doorgaan op blijheid. Zorgen voor en bedankt voor en na. Het was een prachtig jaar <3.

(want ja; de tijd gaat snel als je het fijn hebt.) 

Geef een reactie

