Fitlife. Wat zon en dingen doen met je doet. #hardloopzin #eitje

Tijdens het schrijven van mijn sportdagboek gister, kriebelde er wat sportzin door mn lijfje. Omdat ik me toch een heeeel klein beetje moeig voelde na een avond lang dansen op hakken met coktails in je hand en wat weinig slaap, bedacht ik mezelf toch maar niet uit te dagen in de fitness ;-). Mijn kracht zou toch tegenvallen en ik had eenvoudigweg geen zin.

Tot ik met de balkondeur open de buitenlucht binnensnoof. Tot ik actief even dingen deed (in plaats van gaar op de bank zitten ;-)). Dingen doen is overal goed voor mensen. Actief aan de bak helpt voor alles. Naar buiten!!! Frisse lucht wilde ik in. Wandelend naar de supermarkt werd het idee. Tot ik ineens zin bemerkte en zomaar mn hardloop kleren aan had. Eerst even rap naar de winkel dus. En toen BAM.

Zonder horloge. Zonder aantal kilometers. Zonder tempo. Ik wilde alleen maar omdat ik zin had in mooie luchten, frisse lucht, blosjes wangen, neus opengesperd. Ik wilde geen uitputting of doorgaan zonder zin. Inderdaad opa; doelen kunnen verschillen. En dat doen ze ook. Tussen personen. Maar ook binnen een individu. Gelukkig maar :-), anders wordt het allemaal wel een ernstige boel. Dit doel werd in ieder geval ruimschoots gehaald. Overtroffen zelfs. Wat is fit zijn toch FIJN! (Klik voor statistieken, voor blije foto’s en hele blije workoutverhalen ^^). Peace! ;-).

One comment

Geef een reactie

