Ik ga op reis en ik neem mee

Een appel, twee (inderdaad; kapot) gekookte eitjes, wat nootjes en een stuk komkommer.

En nu is het heus niet zo dat ik mezelf tijdens een dag samen door Amsterdam struinen (<3) dingen ontzeg, verbied of negeer.

Samen koffie op het terras.

Laat ergens lunchen en een diner voor twee.

Genieten en nemen waar je zin in hebt.

Maar met zo een start verandert die zin. Met zo een treinreis (hurray voor goedkope treinkaartjes) verlang ik nu al naar salades of wellicht een vers gebakken broodje in plaats van frietjes of een pizza.

Een goede start is het halve eind.

Bovendien loop ik zo de stationskoekjes, broodjes of 5 stukjes vergeelde appel in een bol zakje voor een euro voorbij.
(Al greep ik wel naar een spinazie selderij super juice… Lalalala!)

Fijne weekend lieve mensen. Geniet niet (nooit) met mate, negeer geen verlangens (ik zeg niet dat je ze allemaal moet inwilligen πŸ˜‰ maar toch!) en laat schuldgevoel achterwege. Net als te veel iPhone trouwens. Doei!!

20140920-130452-47092153.jpg

One comment

Geef een reactie

