Food diary #mustread + bekentenis….

Mijn sportdagboeken geven jullie een kijkje in mijn sportieve activiteiten per week. Dat is voor de aagjes natuurlijk al heel leuk, maar nu hebben jullie zelfs de mogelijkheid eens te gluren in wat ik allemaal per week naar binnen werk! Julia van de website www.ilovemysuperbody.nl plaatst op haar blog regelmatig stukjes over hoe zij zelf fit is geworden en wat ze daar allemaal bij tegenkomt. Ze geeft adviezen, deelt leuke weetjes EN plaatst food diaries. Gewoon van gewone mensen. Van mensen waar andere mensen wel eens nieuwsgierig naar zouden kunnen zijn. Haha. moeilijke zin?! Jahoor.

En de bekentenis die hier dan volgt? IK HEB EEN INSTAGRAM ACCOUNT! ;-). haha. Schandaaaalige bekentenis he ;-). Grapje. Dit account heb ik ooit anoniem gestart.. je weet wel, gewoon. Om inspiratie op te doen. Om recepten te neuzen. Om gemotiveerd te raken door al die fitte mensen die hun fitte dingen plaatsen ;-). Foto’s van voeding, workouts, maar natuurlijk ook het bekende aapjes kijken ;-). Nu gedraag ik mij in survivals soms al als aap dus deed ik hier vrolijk mee. Inderdaad; shameless selfies, progressiefoto’s en nog meer van het goede. Elke dag speur ik wel eventjes over instagram, ik watertand bij de lekkerste recepten, like mooie koppies, leer feitjes of zie mooie blogs voorbij komen. Vaak word ik in de trein wakker met wat mooie foto’s, deel mijn eten van de dag ervoor of mijn ontbijt (of mijn foodpreps, of mijn snacks, of mijn workouts, of mijn spierpijn, of…xD jaja, welkom in de wereld van de #fitties mensen! ;-)) en deel wat me van het hart moet.

(op 1 of andere manier ben ik toch een deler.. hoe zou dat komen? Wat maakt het dat men graag dingen deelt? Wat maakt het dat ik graag motiverende positieve liefdevolle teksten de onbekende webse wereld instuur? Wil ik -al zijn het dan maar een paar mensen op- de wereld een klein beetje blijer maken?(JA!) Doe ik het om mezelf soms een peptalk te geven? (JA!), of zijn er andere dingen waarom het trekt een band op te bouwen met totaal onbekende mensen? –> Andere discussie :-))

Inmiddels is het een zeer fleurige samenstelling en een scroll door het account maakt zelfs MIJ hongerig. Je snapt wat ik doe als ik even geen inspiratie heb, als ik door de winkel loop. Niet alleen recepten van mezelf maak ik na, ook andermans eten wordt uitgeprobeerd en inmiddels heb ik best een behoorlijke #fitfam opgebouwd. Hoewel het als een anoniem account begonnen is, zijn er inmiddels toch best veel bekenden die me gevonden hebben en volgen. Helemaal goed natuurlijk! Het begon anoniem, toen ik me nog een beetje schaamde voor mijn blijheid der fitheid! Haha, grappig is dat. Ik ben Loes en ik word heel blij van fitte dingen, van gezond voer, van fitte mensen en herkenning, van heeeeel veel nieuwe lekkernijen, van tips, van trics, van vastberadenheid, van winacties, van ‘als zij het kan, kan ik het ook’, van progressie zien, van motivatie en bovenal van geklets ;-). Zo. Dat is er uit ;-).

Maaaruuh…. in de tussentijd weet iedereen dat toch wel…. En say what? They still like me! 😎 whooehoo!

Natuurlijk kwam Julia via mijn instagram account bij mij en mijn tuplife foto’s (jaaaa, ik wil nog BPA-vrije lunchboxen!) zetten haar aan tot de vraag naar een fooddiary van mij. Klik hier (of eigenlijk dus daar) om direct te zien wat ik allemaal in week 35 at en door mijn sport dagboeken kun je hier klikken (nu dus wel daar) wat ik die week deed aan sport. Ben je nou onwijsss nieuwsgierig geworden naar mijn instagram? zoek op (haha, jaja) noexcusestobefittrrthanbefore. SJUUST! Niet zomaar te vinden. En de boodschap is duidelijk ;-). Snuuster door mijn receptjes, aanschouw mijn vastberadenheid en deel mijn enthousiasme. Trouwe lezers weten onderhand wel dat ik een vrij eerlijke en open flapuit ben, dat geldt voor hier maar zo ook daar. Dus last but not least: waardeer en respecteer.

 

fooddiary; must_read_ilovemysuperbody

Geef een reactie

