Omelet the simple way #Jamie #Oliver #howto

Een omeletje a la Jamie. Laatst maakte ik een omelet gevuld met spinazie paprika tomaat courgette beetje soja melk en wat kruiden. Goed gevuld (a la Loesje) dus! Door de tomaat een beeeeetje te vochtig maar verder perfect.
Een mee eter vertelde over zijn omeletje a la Jamie ervaringen. Iets met YouTube en “heel handig”. Natuurlijk zoek ik dat soort dingen dan na en ja, ook ik wilde dat wel eens proberen.

Het is niet zo dat ik mijn goed gevulde variant niet meer maak maar deze versie komt zeker de komende tijd als ontbijt voorbij. Ik kocht eerst een goede (keramische) pan en bakte vooraf kort wat zalm snippers en volgde daarna Jamies instructies. Hoe dan precies zou ik jullie kunnen uitleggen, maar dat doet hij prima zelf. Eet smakelijk!

 

20140818-213547-77747208.jpg

A la Loes

20140818-213627-77787416.jpg

A la Jamie.

One comment

Geef een reactie

