fitgirlproblems #tips?

Er zijn er meer hoor.

Zo is het best lastig om te besluiten of je nou een nieuw paar wonderschone Nikes óf zo een zelfde paar van Asics gaat scoren (welk merk heeft de mooiste matchende tanktop in bijpassende kleur?!). Altijd naar de wc moeten door je thee/water consumptie. Dat ze juist op je rustdag besluiten die leuke WOD te doen, juist dan! Als je eiwitpoeder op is. Of erger nog; je oats ;-). Dat je altijd honger hebt. Wanneer je gym dicht is op een feestdag. Dat je bikinis boven maatjes kleiner moeten en van onder groter (en dat ze die dan niet apart verkopen!). Dat je je verslaapt en je geen tijd meer hebt voor je havermout met banaan en vanille en in stukjes gesneden aardbei en een lepeltje van dit en een lepeltje van dat plus versgeperst bietensap. En dus genoegen moet nemen met dat gekookte ei dat altijd kant en klaar ligt ‘just in case’. Of een hand noten. Als je BF je netjes geprepte maaltjes opeet als je even niet kijkt. Dat je moet kiezen tussen een foto waarop je abs goed uitkomen, of één waar je je guns eindelijk mooi ziet. Dat je standaard ergens in je lichaam spierpijn hebt. Dat je je handen amper kunt wassen omdat die open liggen van zo ommenabij een 77 pull ups. Dat fietsen met een vriendin achterop toch best zwaar is, na een legday. Extra muziek moeten uitzoeken om aan je ‘runbabyrun’ playlist toe te voegen, omdat je nu toch echt een stuk langer rent. Dat je eigenlijk wel kunt, maar liever sporten gaat…

ENZOVOORTS!

fitgirlproblems small tits spank worthy assall other girls want to do is wear their stilettos and drink martinis im over here all just give me a protein shake and some nike freesthe awkward moment when you walk through the metal detectors at the airport and your abs of steel set them off

Hahaha. YEP! zwaar leven zo fit.

Maarreeee;

Kicking ass is best done in pretty shoes and in the best workout gear! YUP! Dan gaan we ECHT harder. Bovendien is het toch best fijn dat je nooit hoofdpijn hebt ‘omdat je te weinig hebt gedronken’. Je wordt erg origineel als je gym dicht is, hardlopen, push ups, touwtje springen, met je buddy op je rug: FUN! De bikinis die ze wèl los verkopen, zijn vaak goedkoper. Of je mixt en matcht de leukste dingen. Alles kunnen eten waar je zin in hebt (omdat je altijd zin hebt in iets gezonds) zonder dit te merken. En dat zelfs ‘zondigen’ zonder schuldgevoel kan. Verplicht magnesiumbadjes om je spieren te ontspannen…. heeeel vervelend! Dat fietsen met een vriendin achterop zònder legday echt een stuk makkelijker gaat. Sjouwen met allll je festivalspullen trouwens ook. Dat je steeds nieuwe recepten vindt en met dezelfde dingen andere dingen creëert. Dat je mensen blij kunt maken met nieuwe receptjes. Of gouwe ouwe. Niets leuker dan nieuwe muziek ontdekken. Of hele ‘bestworkoutmusic’ playslists. Dat je zomaar 77 pull ups kipt. En er een paar achter elkaar strict kunt (LALALALAA!). Dat je geen kater hebt en na een leuke nacht ook een leuke dag hebt.  17+ kilometer rennen.

En DAAR! Ligt dan ook het probleem waar ik deze blog eigenlijk aan wilde wijden. Wantttuhhh; fitte dames! Ik heb tips nodig wat betreft renbroekjes, renhemdjes EN renhorloges! 😉 Hahaha. Voor dat laatste mogen heren natuurlijk ook in de ‘pen’.  Maar wat die broekjes en hemdjes betreft… de laatste paar keren dat ik langer ren merk ik steeds kleine schuurplekjes aan mijn armen net onder m’n oksels.. Want hoe fit ik ook ben (moewhaha kidding! xD) zweten doe ik wel. Als ik ren in mijn ‘gewone’ katoenen hemdjes merk ik dus dat dat schuren gaat. Hebben jullie daar ook last van? Of zijn die -hele-dure-echte-renners-hemdjes- daar echt beter voor? Het zelfde geldt voor korte broekjes. Ik ren eigenlijk nog steeds vaak in mn lange tight, omdat ik zo graag met mn compressiesokken ren ^^. Hihihi. Onder een 3-kwart broek ziet dat er nèt niet helemaal lekker uit ^^. Onder een korte broek kan ik ook wel wat mooiers bedenken, maar dat kan beter. Maar een goed renbroekje heb ik dus niet! Ik zoek iets wat niet gaat schuren na een tijdje of omhoog kruipt tijdens het rennen en wat lekker ademt en doet. Prijs speelt ook een rol. Dus, wie heeft tips?

Daarnaast ben ik al maanden jaloers op het lopenmethorloge van mn sportieve familie en nu ik zelf train voor een heuze run, wil ik ook. Maare! Welke kies je dan?! Ik wil in ieder geval eentje waarbij ik kan zien op welk tempo ik op dat moment loop, wat mijn gemiddelde tempo is, natuurlijk de afstand en ik heb besloten toch ook voor een hartslagband te gaan.
Gebruiken jullie een horloge om jullie runs of workouts te tracken? Train je daardoor ook op een andere manier? En merk je dat je daarom meer vooruitgang boekt?

Deel jullie ervaringen en voorzie mij van een bups aan tips!

One comment

Geef een reactie

