Je kunt alles wat je wilt #halve #marathon

JEP!

Onlangs miste ik de Unive Drenthe marathon. Vorig jaar liep ik daar mijn eerste tien kilometer en dit jaar wilde ik er eigenlijk stiekem onuitgesproken mijn eerste halve marathon lopen. Dit viel echter samen met wat modderpret, dus dat ging niet door. Op zich ook goed, want verder dan 18 kilometer rende ik nog nooit xD. Maar toch ergens binnenin borrelt het om dat eens te proberen. En wat ik fijn vind aan een eerste keer? Dan stel je wat andere doelen, iets andere eisen (of geen ;)) en dan is uitlopen al een feest. En uitlopen moet haast lukken, zolang ik geen blessures krijg of onderruit ga door iets stommigs. Het is niet zo dat ik denk dat ik een super snelle tijd kan neerzetten, maarrr ik heb er wel vertrouwen in dat ik het kan. JA! Crossfit trainingen, af en toe duurlopen doen en een enorm gevoel van IK WIL DITTTT ik geef niet opppp, moeten mij er wel door slepen :).

Ik zit op de eerste rang als het gaat om vol zelfvertrouwen leven. Geloven dat je alles kunt wat je wilt. Doelen stellen, halen en opnieuw. Hoe groots ook; ALLES is mogelijk. En als het niet lukt, ligt het aan jezelf.

Ik geloof het, ik voel het en ik weet het. Toch soms vervaagt het door wat tegenslag of beren op de weg. Eerlijk kijken naar wie die beren daar laat lopen verlicht de boel en JA! Dit doel is een prachtige om te laten zien dat het zo is; JE KUNT ALLES WAT JE WILT! 

Dus schreef ik me zojuist in voor de halve marathon in Groningen; de Bommen Berendloop zondag 31 augustus. Lekker dichtbij topografisch gezien, niet te dichtbij traintechnisch gezien ;-). AWOEHA! Lets do this!

stopwaiting

Het is natuurlijk niet zo dat als je dènkt dat je alles kunt, je dat zomaar even doet of iets je komt aanwaaien. Als je er van overtuigt bent dat je iets kunt, ga je stappen zetten om tot dat doel te komen. Je wordt vastberaden en handelt naar het behalen van succes. So; BELIEVE and go out to make things happen! 

 

 

Geef een reactie

