Donderdag #tbt

20140508-224651.jpgTerug naar het begin van mijn carriere (klik!) als psycholoog. HIHI! Wat klinkt dat he. Soms vind ik dat het minder inhoudt dan dat het klinkt, maar dat heet iets met perfectionisme en bewijsdrang.

Maar er was een tijd dat ik aan het solliciteren was en dacht dat het nooooit zou lukken; het vinden van een baan. Na zeven maanden solliciteren bleek het geluk meer aan mijn zijde te staan dan bij sommige mede afgestudeerde studiebollies; I’ve got the job! 😀

In eerste instantie spannend enzo. Je snapt em. NIEUW! En iets met bovenstaande karakterbeschrijving. (YO! ook heus goede eigenschappen soms).

Na ruim twee jaar… niet meer spannend. In de zin van zenuwachtig een trein eerder nemen zodat je zeker op tijd bent en je voorbereidingen uitgetypt en al nog even doorlezen op de wc.  Wel eens spannend of je het goed doet en of je op de juiste weg bent. Maar ook hier; YO, it keeps you going! 8-).

Wel heel leuk en ontzettend dankbaar. Uitdagend op zowel werk als persoonlijk gebied en oef wat hebben we een boel geleerd. 22,5 uur ondertekende ik, een jaar contract. Twee keer. Recent zette ik mijn handtekening onder één voor onbepaalde tijd en nog minder ver terug krabbelde ik op een klein los blaadje voor extra uren. 4,25 (ja 26,75 dus smartass!) welgeteld. Uhu,  mijn streber vindt dat nog niet genoeg en ik wil altijd meer. Maar ik ben er ongelooflijk blij mee. Ondanks extra tijdsdruk, zeer uitdagende trajecten en buhbye ochtend WOD (xD). Het geeft me voldoening. Het gevoel mijn tijd goed te besteden. Het geeft me rust in mijn kont (want; wil ik meer? wat wil ik dan? Moet ik dat hier zoeken? Draag ik wel voldoende bij aan de wereld? Aan onze wereld die we met zijn tweeen schapen? Voldoe ik wel aan de standaard? Wat is mijn standaard eigenlijk? HAHA JA! a loesjes mind is always a crowded place ;-)). 

Uitbreiding dus. Donderdag ochtend. De ochtend waarop ik pas om half 9 mn bed uit ‘moest’ voor iets met gewichten. Waarop ik wasjes draaide, op de hoek bleef staan kletsen, duizend filmpjes bekeek, informatie opzocht en…. mijn blogs voor de komende 4 dagen schreef :-). Jaja mensen! Deze blog heeft nog geen duizenden trouwe volgers, maar de teller van bezoekers tikt gestaag verder en met name beleef ik zelf zoveel plezier. Dat blijf ik doen. Opzoeken van vanalles ook. Uitpluizen. Er in duiken. (En er veel te lang in blijven hangen ;)). Allemaal. Blogjes schrijven. Een poging doen tot het verliefdevollen van deze wereld. Een poging doen tot het aanzetten tot denken. ZELF nadenken over wat jij ZELF vindt. Allemaal.

Maar ik zoek dus de laatste tijd een beetje nog naar wanneer hoe en wat ;-). In case you didnt notice; het was wat rustiger. MAAR! Voor deze throwback thursday; I am still alive. kicking, happy, satisfied, WOD’ing and alive ;).

Dus! Wacht u af; refresh regelmatig, deel mijn blog als je het wilt (en als je het niet wilt niet) en verzoeken mogen worden ingediend. Waar wil jij graag wat over weten? Wil je meer recepten? Meer sport/trainingen? Meer informatie over gezonde voeding of geheimen uit de voedingsindustrie? Meer motivatie? Meer persoonlijk geneuzel (met een boodschap he mensen, er zit altijd een boodschap in ;-)). Het kan allemaal. Donderdag avond als ik slapen moet :-).

Geef een reactie

