Thats what friends are for <3 #feelingblessed #TBT

a good friend doesnt just make you smile they make you happy

JA!  =) Terug naar Koningsdag. Een dag vol uitgedoste mensen, marktjes, muziek, boeken, kroontjes en heel veel plastic bekers op de grond. Een dag die ik geïrriteerd begon. Gewoon zo een dag. Niets staat je aan en niets staat aan leuk. Wellicht vermoeid, maar ik was er klaar mee. Feestje? IK GA NIET! xD. hihi.

MAAR! Dan zijn er vriendinnen. Liefde hartje liefde dat. Sommige behoren nog niet eens zo lang tot die groep, anderen gaan way back ;-). Het maakt niet uit. Juist op die momentjes deden ze waar vrienden voor gemaakt zijn; they made me smile. AND; they made me happy.

Er is er één die dat op afstand kan. Zonder dat ik met haar praat. Zonder dat zij weet dat ik me ellendig voel. We’ve been through it all. Soms vind ik het fijn juist niets te zeggen en haar míjn volledige blijheid te geven. Soms hang ik uren jankend aan de telefoon. <3.

Maar goed. Opgepept. Opgetut. Wijn. Vandaag even geen fitlife. Je lichaam resetten heet dat toch xD?! (Ennuh, eerlijkheidshalve .. Koningsnacht ging ik precies op tijd naar huis zodat ik Koningsdag met een crossfit workout beginnen kon ;-)… Enigszins fitlife joehoi!) (maar wel omdat ik t niet perse heeel leuk vond hoor. Stuiterde ik van enthousiasme dan was ik absoluut langer blijven hangen met minder fitlife van dien).

Oke. Waar het om gaat?

Vriendschap.

Mijn middag avond en nacht waren heerlijk.

Doordat ik vrij word gelaten te zijn wie ik ben. Met gekke fitte dingen. Met een liter rode wijn. (Doordat ik mezelf vrij liet te zijn wie ik ben? Met gekke fitte dingen en ook een hang naar een liter rode wijn?)

Heel veel knuffels, dansjes in de regen en een vastgeroeste lach. <3.

Koester de vriendschappen die je hebt.. of ze nu al eeuwenoud zijn of maar even in je leven; ze zijn er niet voor niets. Terwijl je zelf even niet inziet wat je nodig hebt, geven vrienden dit automatisch. De prachtgave van echte vriendschap is dat je uiteindelijk beseft wat het is waar je behoefte aan had & dat je je voldoende voelt terwijl je je dat jezelf toen niet geven kon. Juist. Doordat vrienden voor je zorgen, zorg je weer een beetje beter voor jezelf. En voor hen <3. Cirkel der liefde.

Alles is liefde.

cute-friends-smile-Favim.com-415269        friends make you laugh a little louder        friends-fingers

 

 

IMG_5371IMG_5368IMG_5369

IMG_5383 IMG_5384 IMG_5387 IMG_5388 IMG_5389 IMG_5391IMG_5403

 

De day after;

HYDRATATIE! 😉
–  kokoswater
–  vers geperste jus (<3) met tarwegraspoeder
–  pannenkoek gebakken van:
havermout, boekweit, rijstemeel, 1 ei, water en kaneel.
De ene helft smeerde ik in met kokosolie en kaneel, de ander met kokosolie en cacao (ja hoi! Ik was brak, besluitloos    ennnn dan dubbelen we die heerlijkheid toch!) daar over heen wat aardbeien, wat gehakte noten, cacao nibs en een      theelepel chiazaad.
– brakheid cheat; soya yoghurt met nibs, aardbeien, blauwe bessen en nootjes
– diner: lamsvlees (van de bio slager om de hoekl JAM!!!!) bietjes salade, gestoomde prei 🙂

Verder vooral iets met thee ;-).

IMG_5381IMG_5380IMG_5397 \

Geef een reactie

