Tonijn spelt pasta

20140428-213645.jpg

JA! Jullie weten dat van kokkerellen hou. En jaaaa, een poosje in de keuken staat vind ik helemaal niet erg. Ik geniet van uitprobeersels en de tijd vergaat verblijd. Maare, snel heeft ook wel wat. Of makkelijk. Weetje.

Een combi van dat; spelt pasta met tonijn, boontjes, tomaatjes en pesto. 

Voor 2 grote eters na de volgende crossfit workout;
20 min lang, ene minuut 3 boxjumps vanuit zittende positie (jaja mijn record! 60 cm box + een schijf van vijf! hiehaaa, ooit!)
andere minuut 3 strict pull ups (jup! beetje horten en stoten maar ik kom er hoor!)

daarna; max deadlift 7 minuten lang op zoek naar je 1RM (75kilo voor mij vandaag.. niet tevreden mee, komt wel !:))
daarna  8 rondes; elke 30 seconde 1 sumo deadlift (60kg)
dan voor tijd; 50 dumbel snatch (12,5 kg maar voor mij.. 20 lukt me niet en 15 was op!)
100m farmers walk (24 kg both hands)
50 db snatch (12,5), 100m farmerswalk (24kg both hands) (mijn tijd vergeten!)
10 minuten rustig uitlopen

JOEHOI! HONGER!

How to:

dop 400 gr boontjes en kook ze kort (5minuutjes) beetgaar
kook 200 gr speltpasta  ongeveer 10/15 minuutjes
giet de boontjes af en gooi ze over in een wok met een klein beetje kokos olie
voeg daarbij 5 gehalveerde cherrytomaatjes
eveneens 2 blikjes tonijn op water (giet dit water zo veel mogelijk af!)
plus 5 theelepels (bio, of home made) groene pesto
3 eetlepels kokosmelk
theelepel arrow root
voeg flink wat peper naar smaak toe
ik deed daar ook wat chili poeder bij
en een paar verse basilicum blaadjes
giet de pasta af…..
…..EN MIX!

=). Smullen geblazen.

Geef een reactie

