Alles zou ik vast willen leggen. <3.

IMG_0007_2

IMG_0012_2

IMG_5237 kopie

IMG_5234 kopie

IMG_5252

IMG_0010_2

IMG_5239

IMG_5246

IMG_5218 kopie

IMG_5243

IMG_5238

IMG_5223 kopie
IMG_5265

 

 

En jaaaaaaaa, oke ^^.  Ik cheatte wat vandaag. Het begon met een glaasje rode wijn. Bij zoveel fijnheid, zon, zoute zeelucht, wind door je haren, stralen ook, olijfjes, achtergrond muziek en zware wandel (en hardloop) benen. MMMmmmmm. Life s good! Ja. Rode wijn. ❤

En hoewel ik gister helemaal geen zin in zoetigheid had en dus niks nam, had ik dat vandaag wel en nam ik dat dus ook xD. Lalalala! Sorry detox. I love you. Maar een chocolade overload toetje en wat paaseitjes kon ik niet weerstaan. (en inderdaad, dit was weerstaan… wel zin, wel niet nemen? niet. Nee. Ach, wel zin. Dus ja. lalalalala!)
En als je dan toch cheat: CHOCOLA must be it.

Maar! Vanmorgen rende ik 9 kilometertjes door zon zand en WIND! hahaha. Heerlijk. Vanmiddag sjouwden we nog zon 7km over het strand in oudehonden tempo (en inderdaad, die moest serieus gedragen af en toe.. ahww!) en morgen staat er weer zo wat op de planning. En geen sjokolaaaa. :-). De detox is me vooral te doen om het doorbreken van patronen. Ameland valt niet in een patroon (samen zijn met familie wél! Maar daar heb ik al heel veel vooruitgang geboekt..”neem jij een toetje?!”) (fijn!) en natuurlijk is dat smoesjes gedrag. Maarrrr; je kunt veel zeggen, het kost me weinig moeite echt goed te eten. Goed voorbereid ging ik op pad. En daar pluk ik de (groene appel) vruchten (of de nootjes, eitjes, kippetjes, veggies, veggies, veggies offf ochtenddrankjes) van. Geen broodjes, geen poffen, geen chipjes, geen borrelnootjes, geen hagelslag, geen kaas, geen…. Het halve werk. Ik weet dat ik 3 week strict zonder suiker kan. Maar kan je iets -nu- omdat je het al eerder deed? Eigenlijk is het slappe hap Loes. I know. But I dont care. Zoals ik mijn blog beschreef; overtreding van je eigen wet en iets met onderzoek dan het waarom. Waarom? Inderdaad, omdat ik nooooit iets neem en nu toch wel. Gewoon. Punt. Zomaar. Daarom ;-).

Een hele dag buiten actief met zo een zweethoofdje dat je er een kleur van krijgt (jammm, thnx zon!) dannuh.. gelden mn toetje + mn eitjes maar even als zoete aardappel ;-). Zorgt er vastttt voor dat ik morgen vol energie nog een rondje duin pakken kan. :-). (en iets met crossfit) (JIEHAA, zinzinzin!)

 

IMG_5195

One comment

Geef een reactie

