Blij Blij Blij- op je boze bolletje (een kat!)

image

Hihihi. Onze lieve knappe kat. Als ik aan tafel zit, kruipt hij vaak bij me op de stoel. Het liefst zit hij achter mn rug, om zijn klauwtjes in mijn haren te planten. Stamp stamp hapje haar er bij. Vastgeklemd schudt ie mijn dos heen en weer. Ik laat het toe tot het echt te pijnlijk wordt. Hahahahaha. Et schatje. De knappert.

De knappert maakt me blij.

Soms heb je van die dagen dat je eigenlijk dat liedje zingen moet. Je weet wel, dat liedje wat je zingt om kindjes blij te maken als ze uit hun doen zijn:

Klap eens in je handjes blij blij blij

Op je boze bolletje allebei
Twee handjes in de hoogte
Twee handjes in je zij
Zo varen de scheepjes voorbij
Zooooooooooo varen de scheepjes voorbij

Lalalalala. BLIJ!

SJUUST. Gewoon een sikkeneurtje. Iets met ik dacht dat ik beter zou kunnen. En een vergelijkend oog.
Maar op mijn boze bolletje twee lieve pootjes en zoooo kwamen de positieve gedachten voorbij.

” BE PROUD of how far you have come. No matter how ANYone else looks. No matter HOW strong anybody else is. It is about YOU and your story. Believe in yourself, and you are halfway there. There will be days you think you are super(wo)man. There will be days you think you suck. The truth is; you are wrong in both ways. You are always; you. Which is the very best you can be. Give your best and enjoy your best. You are good enough to have fun. You are strong enough to laugh your ass of. <3.
#selflove #bepatient #behumble #bestrong #nevergiveup #neverstop #quitersneverwin #winnersneverquit #beyou #goals #gogogo #dontstp #laugh #love #behappy #fitlife #fit #justdoit #happylife #YOU are unique in EVERY way. #loveallthatisyou. You dont need to compare yourself with others. Focus on what isssssss in this moment. And love it. It is all you ve got ❤ ❤ <3. ”

Blij blij blij!

En als dat niet helpt? CURRY.

 

 

image[1]

 

(en nee mensen, dit is geen cheat. Dit is bloemkoolrijst! (Bloemkool even kort koken, afkoelen, samen met pijnboompitjes en wat zout in de keukenmachine en voila! klaar is je grainfree rice! 🙂 HEEL ERG LEKKER!)

Geef een reactie

