Ameland <3 #TBT

Ameland_2011

 

Ameland.

Ik kan me enorm veel herfstvakanties voor de geest halen die wij op ameland doorbrachten. Samen. Zonder dat ik het toen doorhad, ultieme fijnheid.
Jaaaaa, had ik wel door! haha. Ik vond het heerlijk! Vliegeren (als kind met iets kleinere vliegers dan de kite a la picture ;-)), rondrennen, schelpen zoeken, warme chocolademelk met slagroom, hond uitlaten, paarden kijken, pannenkoeken eten, vuurtoren beklimmen, tekeningen maken, liedjes zingen, vriendinnen mee, suikerbollen, rode wangen van de wind. Dat.

Maar nu heb ik nog meer dóór hoe fijn dat was. Hoe fijn dat ís.

In 2011 waren we er weer met zn allen. Nouja, 5 + 1 dan. Voor vliegeraars is ameland natuurlijk mekka. Grapjuh. Ik heb er geen verstand van. Maar meer wind dan thuis staat er wel ;-). Deze dag herinner ik me als gister. Omdat het vol uitersten stond. Omdat ik me vrij voelde in galop. Scheurend tranen door de wind. En van geluk. Later van schaamte en zelf beklag. Die met duizend knuffels werden weggevaagd. Familie <3. Omdat ameland je laat zijn wie je bent. Je rent je rolt je grapt, de wind neemt alles wat niet klopt. En de zee brengt de rest.

Komend weekend mogen we weer. Zonder mijn liefste, maar topscoorder wordt hij. En op zijn wenken bediend in een skybox. Ik snap em heus :-). Desalniettemin met al mijn andere liefsten. (oh mijn hart puilt uit) (lieverdeliefsten overal!) (LIEFDE!). Boeken mee. Één om te leren één voor de mooi. Uitslapen, lezen, rennen door de duinen, bijkomen bij een paasbrunch met voorbereid lekkers, zilte lucht, uit eten, knuffels, bijpraten, kletsen en ballonnen.

Zin <3.

Geef een reactie

