Ook de dagen dat je eigenlijk wilt klagen

 

the most important decision you make is to be in a good mood

 

 

Vandaag voor mij geen weekend en vooraleerst stond me dat tegen. Zag ik er tegen op. Had ik geen zin. Vond ik dat mij onrecht was aangedaan ;-).
Maare. Het moet toch weet je.

Dus; smile, blij, extra vroeg opstaan zodat ik lekker lang de tijd heb, rustig wakker worden, douchen, zonnegroet, rustig ontbijten
(2 geroerd ei (peper zout kurkuma kerrie chili) met andijvie, witlof, prei, paprika en uh..jup; beetje bacon! EN smoothie)
en een extra aai voor de kat. Extra haren rollen, balkondeur open, praatje overgelezen, tas gepakt lets go :-).

Jullie snappen em. Kan je kiezen he. Blij! =)

Geef een reactie

