Throwback thurday; choose to be happy instead

Terwijl ik jullie eigenlijk iets anders had willen laten lezen volgt dit. Want ook vandaag was zo een moment dat je kiezen moet. Huilen en de boel bij elkaar schelden, of er om lachen. Ironisch genoeg typte ik een uur lang aan een verhaal over; alles is goed zoals het is.

Toen dit na publiceren ineens maar in de halve versie verscheen was ik heeeel even mijn eigen verhaal vergeten. Maar na 4 minuten; Loes. Het is zo. Je krijgt alles wat je nodig hebt. Waarschijnlijk wordt het verhaal vanavond beter. Geen tijd meer iets op te schrijven en een beetje een zenuwachtig gevoel. Dat wel.

Maar al gauw lachte ik mezelf uit om domme acties. Ik moest en zouuuu elke sport winkel af om die broek te vinden, en natuurlijk zonder de goede maat. Hij was ook veel te duur. Zie je? Je krijgt alles wat je nodig hebt. 😉

Oftewel; take everything as it comes today. It s the way it should be. En wees je bewust van je benadering van elk moment.

Jij kiest.

Geef een reactie

