Zondag <3

20140406-145003.jpg

Super simpel! Havermout (40gr) gekookt in water, kaneel met 2 aardbeien handje nootjes en handje cacao nibs. + forel salade met wat kalamata olijven komkommer peper citroensap en olijfolie. Post buddy workout lunch!

Crossfit

5x 5minuten (tussendoor 60s rust) zo vaak mogelijk
-3 powercleans (vrouw 40, man60kg)
-6 push ups (vrouw na tig x chagrijnig, man pakt fluitend z’n rust….:-P)
-9 airsquats
(5x9rondes baby!)

Yep! Dan moet je goed eten.

Tip; kies je hubsie als buddy. Tegen dat soort sterke beren moettt je op je hardst, mag je chagrijnig kijken als t pijn doet en daarna heb je samen wat overwonnen. Gedeelde trots. Gedeelde lunch ook! Voor hem dit x geen havermout, minder sla, meer brood 😉 en een ei. Jawel! #fitlife #sundaylife

Doe jij vandaag op deze vrije zondag ook precies dat waar je blij van wordt? :-). Ook als je wel werken moet, is er ergens tijd voor een blije lach. Mag!

3 comments

  1. Klinkt lekker 😀

    Doe jij vandaag op deze vrije zondag ook precies dat waar je blij van wordt?
    Ja 🙂 Ik kijk o.a. een supergrappige serie die mijn zusje me had aangeraden, en ondertussen ga ik verder aan mijn borduurproject. Straks nog wat lezen en ik denk toch nog wel wat studeren 😛

      1. Dankje 🙂

        De serie heet My boss My hero, een Japanse serie (van 10 afleveringen) over de zoon van een Japanse maffia-baas (van 27 jaar) die teruggaat naar de middelbare school omdat hij anders niet de volgende baas mag worden, dus moet hij doen alsof hij 17 is. Staat ook op Youtube, hier.

Geef een reactie

