Try outs!

Jaja!

Een week grondingsoefeningen achter de rug. (Wat ik deed en hoe ik dat ervoer kun je hierhier , hier en hier lezen.)
Geprobeerd. Ondergaan. Geleerd.

En nu weer iets nieuws. 

Hihi ^^. Natuurlijk hou ik bepaalde dingen er in. Een uitgebreide zonnegroet in het weekend, een voetenmassage (al zal ik vriendlief daar nog eens voor aankijken ;-). natuuuuurlijk word ik blij van mn kleurtjesarmband en stiekem, stiekem! zal ik zelfs af en toe mijn koord es checken.
Of mn lampjes. Hoe je het ook went of keert; ik wil me graag bewust blijven van mn lichaam mn gevoel, mn omgeving. Mn; alles.

Maar graag ga ik nieuwe dingen aan. Blijf ik leren en proberen. Upcoming; oil pulling!

Het heen en weer spoelen van olie tussen de tanden en door je hele mond. Jup! klinkt lekker he ;-). Het stamt uit de Ayurveda; een Indische geneeswijze, en zou vele kwaaltjes kunnen genezen. Het zou je lichaam ontgiften, tanden verwitten, je huid zuiveren, bloed laten stormen en je energie in de plus!

Het proberen waard! Hoe precies, met welke olie en meer achtergrondinformatie volgt bij mn updates :-). Nu is dit niet iets waarvan je na een week al resultaat zult zien, dus verwacht geen dagelijkse bijgewerkte versie (zoals mn grondingsoefeningen, moewhaha 😎 ) maar!! Ik hou jullie op de hoogte.

Geef een reactie

