Kruidentuin

Jaaaaa, ik wil mn eigen kruidentuin! :-). Dat roep ik al langer, maar sinds mn verjaardag is de eerste stap gezet. Zaadjes. Nu nog potjes. Potgrond. Inlezen over hoeveel water. Hoeveel licht. Binnen. Buiten? EN DAT! hahahahaha, okeeeee. Je snapt em ;-).

Tot ik gister ineens deze site tegen kwam. Nou wauw! Wat een tof idee! Meneer Huck schijnt een kruidenfanaat te zijn en alleen t scrollen over zn website geeft je kruidenzin. Of in ieder geval ik dan. Citroenbasilicum?! YES! I would love to try.

Ik werd op deze site gewezen door Marinka van EetPaleo, een site boordevol recepten en ideeën die zoals de naam doet vermoeden 😉 Paleo Proof zijn! Wat Paleo eten (of leefstijl!) voor Marinka is, vertelt zij hier heel duidelijk. Zelf ben ik tijdens mijn zoektocht qua voeding ook vrij lang bij paleo blijven hangen. Kan me er helemaaaaal in vinden en ben er zeker van dat heel veel mensen zich beter zouden voelen bij een paleo leefstijl. Zelf eet ik echter wel granen (havermout/quinoa) en nachtschade familieleden 😉 zoals de tomaat.

Een ieder zoekt uit wat voor hem/haar het fijnst voelt, maar mocht je op zoek zijn naar wat paleo proof recepten dan heeft Marinka vast wel iets voor jou :-). Nee geen bewuste ‘shout out’ voor haar, maar gewoon een deling van enthousiasme. Wat fijn dat er zo veel mensen bewust bezig zijn met gezondheid voeding en natuur.

En die Hucks! WAUW! HEBBE HEBBE HEBBE!

(klik hier om via de winactie van EetPaleo kans te maken) (en jaaaa, dat hoopt elke paleoër) (en neeee groot is je kans niet) (MAAR TOCH!) :-).

One comment

  1. Die kruidenboxen van Hucks Herbs vind ik er ook heel leuk uitzien 😀 Ben benieuwd of ik win, anders staat het sowieso op mijn lijstje van “misschien wil ik dit een keer proberen”! Vooral vanwege de shiso-bladeren die ook in hun winkeltje staan 😉

Geef een reactie

