Verjaardagsontbijt

His vs. hers ❤

20140301-231325.jpg20140301-231332.jpg

Ik bakte een groente omelet; boerenkool spinazie courgette 2 champignons en een gele paprika. Bups aan kruiden 3 eieren en een scheutje sojamelk.  Losklopppen en met deksel op de pan langzaam gaar laten worden. Met een bord draai ik het omelet om en laat de andere kant nog een paar minuten garen.

Voor hem een ciabatta en wat rucola on top. Ik deed het zonder brood, maar met smoothie (3x een bekertje als dit ^^). Bestaande uit; spinazie boerenkool bleekselderij rucola, courgette, komkommer, halve rauwe biet een kleine peer en 1 kaki, omdat ie op moest. Verder verse jus met wat greens er door :-). Bleek een perfecte start van een perfecte ochtend. Samen sjouwen door de stad. Grappen grollen en met babymaatjes sollen. Neenee, niets in mini voor onszelf. Maar ooit, later, als we nog veel groter zijn ;-), krijgt ons kind een sportschoen verzameling ! ^^ hihihih. Waaaaaw wat lief.

Vestje voor hem. Sport outfit erbij. En ik werd blij van acties van de Tuinen. (TIP! 50% korting, aloe vera, havervlokken, chia, goji van allesss!) (tot 9 maart!). Ook van broeken in 2 maten kleiner die wel paste maar toch net niet ;-). Twee is misschien ook wel veel in 1x ;-). Helaas nu natuurlijk mijn hoofd op ZO EEN broek, dus daarin slaagde ik niet.
Mijn verjaardagsbon bracht me weer naar Le Souk (zonder zou ik ook gaan, maar met bleven mn lipjes omhoog gekruld) (thnx Maai!xxx). “Waarom vraag jij altijd zo veel 😀 ?!” (ja, Turkse broden kun je invriezen) en “omdat je zo vaak komt, geef ik je dit mee; een noord-afrikaanse pannenkoek. Lekker met gehakt en groenten. Maar ook echt met honing.” :-). Lief! “wel echt met honing proberen he!! En warm maken!!”. Hihi.

Karma.

LILALEKKER! Niet perse gezond, maar its my birthday after all.

Daarna nam mijn perfectionist het over en resulteerde het bakken van allerlei nieuwe dingen zelfs in traantjes. HOEZO WIL IK DIT ALTIJDDDD?! hahahahaha. Ik herkende mn teleurgestelde gedrag van moeders, maar gelukkig wist vriendlief net op tijd te knuffelen. “heus nog hartstikke lekker”. hihi. How I love the man.

Moe, uitgeblust en veel te veel bakselproeverijtjes verder dook in een heet bad. Met een soort van meditatie uit het boek ‘spoedcursus verlichting’ van Tijn Touber. Nog 3 bladzijden. En dan volgt een review :). Heus.

Klinkt geitenwollensokkerig op zaterdagavond. Maar fijn was het wel. En vanmorgen bracht slaap, ontspanning en dat me een heeerlijke CF training. (30 minuten lang; 30 wallball shots, 30 boxjumps, 400 m lopen, in tweetal). AWOEHA! Nog even gauw bakken zo 😉 (hahahaha) en dan gezelligheid :).

Eerst douchen.
Schoonmaken.
(of andersom)
Proeven. ;-).

Dan een huis vol met lieve mensen, zon en nog net tullepjes :-).

Geef een reactie

