Verjaardag

20140224-163458.jpg20140224-163445.jpg20140224-162657.jpg20140224-163452.jpg

PRE PARTY!

Gelukkig waren alle hapjes in veel voorafgaande uren voorbereid. Klaar. Geproefd. Voor goed verklaard. Zaterdag startte ik met een vroege WOD (“anders loop ik vanmiddag zo te stressen!” 😉 ) en haalde de laatste verse dingetjes. En panty’s. Ook maakte ik het huis schoon en riep hulp in van mijn liefste redders in nood. Jawel. Ik stresste m een heeel klein beetje. Heb ik genoeg? Heb ik te veel? Vinden ze het wel lekker? Wel of geen krullen?
Wel dus. Maar dat zo.
Want eerst ging ik nog in bad… jaaaaaa relax! Om er uit te komen voor ‘ toch alvast een cadeauTJE’. LALALALALAA. Me is a spoiled bitch and I know it! Liefste verraste me compleet met een MacBook Air. hahaha JA! Bijna durf ik het niet te zeggen. Maar ongelooflijk lief en fijn is het wel.
Daarna dus krullen. (wiehaa hyper, hoe kan ik nu stil blijven staan met een MACBOOK AIRRRRR!!!) En ondanks tussendoorse appsessies toch nog best gelukt. Ietwat twijfel over mn outfit (en JA proud as helll, kon ik ook gewoon zonder gaan. lalalala lang leve the fit life! (en ja, dat is ondergoed. zwart. basic je weet). Toch maar een jurkje.

20140224-162605.jpg20140224-162611.jpg20140224-162622.jpg

Daarna at ik met mn liefste oudste vriendinnetjes (er werd er 1 gemist!) bij Boven Jan. Aanrader! Erg leuke sfeer, e-rug lekker eten. Vooraf een heerlijke pompoensoep, gevolgd door een tajine met groenten en quinoa :-). Goed gevuld OP naar huis. Klaarzettuhhh!

20140224-162712.jpg20140224-162726.jpg20140224-162741.jpg

olijf/kastanjechampignon tapenade – pesto – eiersalade

20140224-162719.jpg

tonijn salade

20140224-162734.jpg20140224-162754.jpg20140224-162801.jpg

dadelcake –havermoutbrokken en dadelballetjes (met sjokolaaa) – crackers

Daarnaast ook nog wat Turks brood en de gebruikelijke chips&borrelnootjes. Er zijn er ook die dat waarderen.

20140224-162535.jpg20140224-162628.jpg

Grappig dat ik normaal IRRITANT veel foto’s maak. En dit keer verzaakte. Niet eens bewust. Maar mijn telefoon lag gewoon ergens in de kamer. Ik was veel te druk met knuffels, praatjes, hapjes klaar zetten, navragen of het lekker was, om me heen kijken, lachen en genieten van al het liefs hier in huis.

Wat een verzameling aan liefde.

Zoals het altijd gaat op eigen feesjes, sprak ik sommigen te weinig en bleek tijd te vergaan. Beetje bij beetje verliet het bankgedeelte en bleven we uiteindelijk aan tafel over. Iets met ‘we gaan niet naar huis voordat dit bier ook op is’. (Daar hadden ze niet voor niets ’30 kilometer’ voor gefietst). LALALALAAA. Wat hou ik ook van die lieve dronken dropjes. Er is heel wat overheen gegaan, maar ik ben blij dat  ik aansluiten mag. Deelnemen mag. Me welkom en geliefd voelen mag. Zo dat ze voor jou wel buiten willen roken. Maar hoeft dat helemaal niet :-).

In eerste instantie was stad het plan. Maar uiteindelijk rolde ik om half 8 vanuit beneden in bed. Voldaan. Niet te beschonken en in overvloed genoten van alle mensen, de sfeer, de cadeautjes, mn eigen heerlijkheden, en hoe anderen zich vermaakten.

Ook zo werd ik wakker :-). Lekker laat natuurlijk. JAM! Ik had ook een he-le-maal niks doe dag in mn hoofd. Toch opgeruimd, schoongemaakt, vuilnis weg (liefdeaanliefde), boodschappen gedaan en fatsoenlijk eten bereid.

20140224-162544.jpg20140224-162557.jpg

Ons ‘ontbijt’ (om 16.50) bestond uit groente omelet, genoeg detox smoothie (spinazie, bleekselderij, komkommer, courgette, kiwi en avocado) en Chinese thee uit nieuwe pot <3. Dank dames! Zo fijn!
Ondanks dat ik eerst verzaakte bij mn wandelvriendin, liep ik toch nog 20/25 minuutjes. Gewoon. Buitenlucht. Iets van beweging. En eten in de oven. Pompoen, kastanjechampignons, ui, knoflook, tijm, kz.zout en geitenkaas. Bedje van spinazie en wat (bio)spekjes on top.

Nagenietend. Kriebelend. Masserend. Moe. 🙂

Dank liefsten voor zo een fijne verjaardag. Terwijl ik nog niet eens jarig was. Zondag, als ik echt nep jarig ben geweest, herhaal ik het met (schoon) familie. Ook met eigengemaakte hapjes. Zonder iets met half 8. :-).

*en ja! Binnenkort kun je op alle lekkernijtjes klikken, waarna het recept verschijnt :-).

One comment

Geef een reactie

