drooooollll <3 (havermout^^)

20140218-081551.jpg

Woaaaah foodies! Alleen kijjjjken naar deze bowl of awesomeness is toch al voldoende? <3<3<3

Alhoewel. Ik at m wel op ^^.

65 gr havermout
1 wortel geraspt
1/3 courgette geraspt
1 ei
Kaneel
Ongebrande noten
Hennepzaadjes
Bijenpollen
3 aardbeien
10 blauwe besjes
Secret ingrediënt; kleine stukjes 86% chooooocooooolaaaaa

Uhu. <3. Eeuwen geleden dat ik echte chocola at. Meestal maak ik het zelf met kokos santen en cacao (vind ik minstens net zo lekker!), maar zaterdag avond had ik daar even geen zin in. Of eigenlijk heb ik geen cacao meer in huis en bewust koop ik het heel even niet ;-). Iets met financiën maar ook met, wat je niet in huis hebt eet je niet ;-). Enzo.

En 1 reep hoefde zelfs niet in 1 avond op.

Zo zelfs, dat ik er al 4 dagen van genoten heb. Uhu, u begrijpt het. Deze bowl was van gisteren. Maar die van vanmorgen was gelijkend. Minder havermout 🙂 (50 gr). Gister fungeerde deze schaal vollll lekkernij als ‘brunch’ na m’n crossfit lekker wakker worden start van de dag en de week. (Ohyeah! Hoe fijn is dat! Maandag 10.15 en je workout klaaaarrr!). BAM!

Daarna deed ik boodschapjes.

20140218-082549.jpg

Ik hou gewoon van de kleuren. Overwegend groen met her en der felle uitspattingen.

Douchen en there it was… I call it cazoats (carrot zuchini oats) (gewoon, daarom) moewhaahah.

Havermout koken in water, geraspte groenten erbij. Even mee koken, eitje er bij, voorzichtig door roeren en kaneel er door. In een schaaltje (schaalllll dit keer xD) en al je favo goodies on top. Of er in verstopt.

De smeuïge chocolade verrast je tegemoet.

Goede morgen!

2 comments

Geef een reactie

