Zoals het is

20140204-084855.jpg

Heel veel glimlachjes ter vervanging van het lange informatieve stuk dat ik gister avond schreef, maar niet goed opsloeg. Jawel. Always look for happines and if you dont see it, create it. :-).

Kan ik mooi in praktijk brengen wat ik vaker preek; in alles zit iets goeds. Eigenlijk is alles goed. Alles is precies zoals het zijn moet. Waarschijnlijk weet ik nog onvoldoende, of kom ik in een tweede zoektocht ineens nieuwe informatie tegen. Beter bruikbaar. Of leg ik het vanavond gewoon duidelijker uit.

Wat ik weet is dat de overtuiging dat alles goed is , me glimlachjes brengt. En dat ik daar ineens heeeel veel sinaasappelsmileys mee creëer. En zie. En doorgeef. Waardoor ik ontvang.

Leef vandaag vanuit deze overtuiging dat alles al goed is. Niets hoeft meer, minder of anders. Zie wat een rust het oplevert… Ongeremde blijheid, of sprongetjes in de lucht… Alles is goed!

Geef een reactie

