Toen; intrinsieke motivatie

#ThrowbackThursday.

Nee kennen jullie het niet? Geen instagrammers onder ons? Op donderdag blik je terug naar iets uit het verleden. Iets wat je leuk vond. Of belangrijk. Of grappig. Of stom. Of waar je van dacht dat het anderen misschien wel blij zou maken. Gewoon handig op een inspiratieloze donderdag. Kan ook. Zoiets. Terug naar een ander tijdstip. Kunnen jaren zijn. Mogen dagen zijn.

Gister had ik het over WAAROM wil je iets. En ik ben altijd iets met doelen. Stellen. Maar vooral behalen maakt me blij. Sterk. Klaar om verder te gaan. (of af te sluiten). Eerder schreef ik al iets over wat hierbij belangrijk is en wanneer je de meeste kans hebt jouw gestelde doelen te halen. Lees hier wat ik daar destijds (toen, vroeger, denk dat jullie het heel interessant zouden vinden, ja! ga maar kijken! gauw! hier!) (^^) over vertelde en pik een graantje mee van het succes. ;-). Haha neeeee, kant-en-klare oplossing heb ik niet. Maar de doelen die ik wilde behalen ten tijde van het stukje, heb ik allemaal gehaald. Vermorzeld. Achter me gelaten. Maar met het zelfde enthousiasme werk ik naar nieuwe.

Een belangrijke pijler die ik vandaag maar weer eens opnieuw mocht bemerken;

v e r t r ou w

In jezelf. Op jezelf. In anderen. In de kracht van tijd. In het proces. In je wil. In je doorzettingsvermogen. En de mogelijkheden zo klein daar om de hoek.

GO!

Geef een reactie

