look at the bright side ^^

20140115-081849.jpg

Vergeet vandaag even alles wat nog niet helemaal goed is. Nog niet helemaal zoals jij graag hebben wou. Denk niet aan al die kleine irritante dingetjes die je lijken te blokkeren, of op z’n minst te vertragen.

Maak kort een lijstje WAAROM jij doet wat je doet. Gewoon handgeschreven, kriebel krabbel. Slordig en al. Richt je op de fijne dingen of de vermindering van last. Wat is het waarom je dit zo graag wilt? Waarom houdt geen enkele tegenslag jou tegen?

Vermijd energieslurpers (je weet wel van die mensen waar je bij de eerstewoordenwisseling al moe van wordt…) en probeer vandaag eens een positieve inslag; bekijk alles eens als zijnde goed voor je. Misschien leer je er van. Misschien helpt het je niet elke 20minuten op je telefoon te kijken….(…iets met dataverbruik… Tompietompietommm) misschien gaat het wel beter als je nog een dagje wacht. Zoek in alles vandaag eens de goede kant. Bemerk je enthousiasme en de energie die t geeft.

Waarom;
1. Blije kinderkoppies
2. Voldoening door het goed uitvoeren van m’n werk
3. Omdat de beestjes me zo een energie geven
4. Omdat elk lastig gesprek weer 1 is waardoor ik de volgende beter kan
5. Omdat ik sterke mensen tof vind
6. omdat ik (in het kwadraatdriedubbel) van hem hou

( en hmhm, mijn handgeschreven versie kon niet uploaden) (iets met dataverbruik enzo)

lalalalalaaa, omdat ik zo leer me over onnozele frustratietjes heen te zetten 😉

Fijne dag! 🙂

Geef een reactie

