Wat een fijne dag :-).

20140112-171424.jpg

Kneepje in m’n hand. Uitslapen tot heel erg laat. Samen ontbijten. Met Chinese thee <3. Fietsen door de zon en frisse lucht (winter!). Stralen die de schoonheid van al t kleins benadrukken. Trots. Sporten (ik ging een half uur voor sluitingstijd heen, om te overenthousiaste dingen te voorkomen) (ja! braaf!) verslagen typen met kaarsjes wierook en ampersand. (Amanda Palmer). En wederom Chinese thee.

Ook voedseltechnisch fijnnnnnn.

De (mid)dag begon ik met een omelet van boerenkool, wortel, courgette, cherrietomaatjes, scheutje sojamelk, 4 eieren kurkuma kerrie peper en zout. Dit deelde ik met debeste en ik at er twee rijstwafels met avocado bij :-).

20140112-172522.jpg

Na m’n heerlijke rondzwervingen en sport at ik de lekkerste snack; wat cacao nibs, handje naturel noten, handje blauwe bessen. <3.

20140112-172633.jpg

En ik heb een bietensalade (met hazelnoot bosuitjes Granny Smith en een olijfolie citroen mosterd azijn dressing) met gestoomde prei en lamsvlees in t vooruitzicht……..

Isnt life beautiful….😊

Geef een reactie

