Je kunt alles.

20140111-160459.jpg

Struggelen wordt t wel! Maar meer dan bereid ben ik. Na een week sufslapplatinbed voel ik een enorme hang naar gezond eten en veel beweging. Deze week moettt het nog rustig.. Iets met hoezo ik liep mezelf voorbij? Crossfitlessen aangemeld maar toch weer uitgeschreven. Een week fitness, licht cardiovasculair werk, wat uitproberen in je eentje (want ja met anderen wil je verder harder zwaarder meer..) (of nouja, ik). Na deze week weer BAM back to business en daarna zelfs wat harder dan voorheen.

Geldt natuurlijk niet alleen sportgerelateerd. Je kunt vanalles willen. You get what you work for. Nothing more. Nothing less.

Dus.. Maakt niet uit wat je nu -eindelijk eens echt- wilt bereiken. Doe wat er voor nodig is. Zonder klagen. En trust the proces je weet ;-). Ik weet dat je het kunt. Go. Get it. Goooo.

Geef een reactie

